اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


اطلاعیه ویژه اهالی شهرستان داراب و شهر دبیران

 اطلاعیه اطلاعیه دفترخانه رسمی ازدواج  173 داراب (محضر)  (سردفتر اسحاق جعفری اهل و ساکن شهر دبیران )

 

به یاری ایزد منان و در ظل  توجهات حضرت بقیه الله الاعظم دفترخانه رسمی ازدواج 173 داراب(ابتدای خیابان پیروزی بالاتر از داروخانه دکتر سیار کوچه شهید اسماعیل بشرپور تلفن تماس( 6248734-0732) افتتاح و شروع به کار نمود. لذا مستدعی است اهالی محترم شهر دبیران خصوصا عزیزانی  که قصد ازدواج  دارند به نکات زیر توجه نمایند :

1)محل تاسیس دفترخانه شهر داراب می باشد لذا مقتضی است عزیزانی که قصد ازدواج دارند(در صورت تمایل )  ابتدا به این دفترخانه مراجعه نمایند  و پس از دریافت نامه معرفی  به آزمایشگاه از دفترخانه  برای انجام ازمایش خون و .... به ازمایشگاه مرکزی مراجعه نمایند و پس از دریافت  نهایی جواب از آزمایشگاه و مرکز بهداشت  برای انجام مراسم به دفترخانه مراجعت نمایند .

2)چنانچه عزیزانی از شهر دبیران متمایل باشند برای انجام تست آزمایش خون  به شهری غیراز داراب (معمولا حاجی اباد و جهرم یا فسا) مراجعه نمایند قبل  از مراجعه به شهر مورد نظر ابتدا  با شماره(6 630 630 0917 ) تماس می گیرند  و نامه معرفی به آزمایشگاه را در همان شهر دبیران دریافت می نمایند  که پس از دریافت جواب آزمایش خون  در صورت تمایل در همان شهر دبیران مراسم عقد آنان انجام  می گیرد .

3)همشهریان عزیزی  که  به این دفترخانه مراجعت می نمایند در صورت تمایل میتوانند از تسهیلات زیر که به صورت  کاملا رایگان  انجام می گیرد برخوردار گردند :

1)فیلمبرداری رایگان  از مراسم  عقد  با کیفیت عالی  و تحویل  فیلم مراسم ( به صورت  دی وی دی قابل پخش با کامپیوتر ویا  هر نوع دستگاه خانگی )  به زوجین بلافاصله پس از اتمام مراسم .

2) ثبت نام وام ازدواج از زوجین و راهنمایی های لازم در جهت دریافت سریع وام ازدواج .

3)از بین کلیه عزیزانی که از شهر دبیران برای انجام وثبت رسمی واقعه ازدواج به این دفترخانه مراجعت می نمایند  در پایان هر ماه قرعه کشی  بعمل می آید  و به حداقل  نیمی از مراجعین محترم جوایزی از قبیل لوازم خانگی  و جهیزیه(قابل استفاده برای زندگی مشترک) اهدا میشود لازم به ذکر است مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در نماز جمعه و یا در مراسم اعیاد بزرگ مذهبی  و در رویت عموم صورت می گیرد و ارزش مالی  اکثر جوایز اهدایی به عزیزان از مبلغی که بابت ثبت واقعه ازدواج پرداخت کرده اند  بیشتر می باشد  که این مورد از تسهیلات ویژه همشهریان محترم دبیران می باشد .

4) کلیه عزیزانی که از شهردبیران  برای انجام و ثبت واقعه ازدواج به این دفترخانه مراجعت می نمایند چنانچه تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی باشند  پس از احراز این امر از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد  بطوری که تنها  با پرداخت هزینه  اندکی بابت اوراق دولتی  دفترخانه از پرداخت  هر نوع هزینه ای معاف می باشند .

5) در صورت  تمایل عزیزان انجام مراسم عقد شرعی در شهردبیران و با حضور روحانی مجرب دفترخانه صورت می گیرد که در این صورت  علاوه برمقرون به صرفه بودن برای زوجین از نظرهزینه  رفت و برگشت امکان حضور کلیه اقوام و خویشان و انجام هر چه باشکوه تر مراسم هم میسور می باشد و همچنین خطرات راه هم عملا وجود ندارد

6) به هریک از زوجین بعد از انجام مراسم عقد کتب و جزواتی از طرف دفترخانه اهدا می شود که عمده مباحث آن مربوط به روابط زوجین  از بدو ازدواج تا عروسی  و دستورالعمل هایی برای مشکلاتی که احیانا زوجین در آینده با آن روبرو می شوند و ارائه را ه کارهایی جهت  پیوند بیشتر بین زوجین و......می باشد.

7) در پایان هر سال از بین کلیه عزیزانی که از شهر دبیران برای ثبت واقعه ازدواج به این دفترخانه مراجعه نموده اند قرعه کشی سالیانه بعمل می آید که به شش نفر از عزیزان هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس تقدیم می شود که در صورت برنده شدن در قرعه کشی تنها مجاز می باشند که از طریق کاروان های زیارتی اعزامی از شهر دبیران به مشهد مقدس عزیمت نمایند.         

  دفتر رسمی ازدواج 173 داراب تلفن تماس   6 630 630 0917


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:12---25 دی 1390
انشالا که بچه های دبیران به جایی برسن افتخاری هس برا شهرمون.الان سردفتر اسناد داریم ازدواج داریم چن تا وکیل داریم قاضی هم داریم.تازه یه وبلاگ خوب هم داریمdabiran1.loxblog.com!!!!!آقا مرتضی خسته نباشی.به جعفری هم تبریک میگم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 22 / 10 / 1390برچسب:اطلاعیه سردفتری ازداواج اهالی شهر دبیران در داراب , دفترخانه ازدواج 173 داراب اسحاق جعفری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com